S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Proč nakupovat u nás:

Záruka nejlepší ceny

Garance spokojenosti


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

Zasláním závazné objednávky odběratel potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a že s nimi souhlasí v plném rozsahu. Tyto podmínky upravují veškeré obchodní vztahy dodavatele s odběrateli a řídí se jimi poskytování služeb a dodávek dodavatele v oblasti prodeje zboží.

 

II. Vymezení pojmu

Dodavatel: fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona Petr Hill, se sídlem: Pod Nemocnicí 388/27, 682 01 Vyškov, IČ: 75810611.

Odběratel: fyzická nebo právnická osoba, které dodavatel poskytuje zboží na základě těchto Všeobecných obchodních podmínek.

Podmínky: tyto všeobecné obchodní podmínky.

 

III. Objednání zboží

Závazné objednávky muže odběratel podávat pomocí nákupního košíku v internetovém obchodě RideShop.cz, telefonicky nebo e-mailem, které najdete na stránce Kontakty.

Odběratel dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případe, že se jedná o zboží, které není skladem, nebo je na objednávku, dohodne se dodavatel s odběratelem na termínu dodání. V případě, že nebude možné nabídnout cenu uvedenou na e-shopu, bude o tom odběratel v předstihu informován a je na jeho libovůli, zda bude cenu akceptovat.

 

IV. Potvrzení objednávky

Vytvořením objednávky, jejím zaregostrováním v systému a doručením potvrzovacího e-mailu ještě nedochází k potvrzení objednávky.

Vaši objednávku se snaží dodavatel potvrdit v nejbližším možném čase po kontrole dostupnosti zboží. Je-li obsah objednávky skladem, do 48h zásilku vyexpeduje. Před samotnou expedicí, ješte muže dodavatel odběratele kontaktovat pro potvrzení objednávky. V případě neúspěšného kontaktu může být expedice pozdržena.

 

V. Zrušení objednávky

Odběratel muže zrušit objednávku do 1 hodiny po jejím potvrzení a to emailem, nebo telefonicky. Odběratel má také právo zrušit svou objednávku v případe, že dodavatel nesplní dohodnutý termín dodávky či není možné dodržet smluvenou cenu.

 

VI. Balné, poštovné a úhrada zboží

Objednané zboží muže odběratel zaplatit převodem či kartou předem (je-li tato možnost dostupná), při doručení přepravní službou na dobírku, příp. hotově (pouze při osobním převzetí). Platební údaje v případě platby předem Vám budou zaslání až po potvrzení objednávky, které předchází kontrola dostupnosti zboží. Bližší informace o možné dopravě zboží naleznete v oddílu "Možnosti platby a dopravy".

 

VII. Dodací lhuta

Zboží se snaží dodavatel expedovat ješte v den objednávky, nejpozději však následující pracovní den. V prípadě změny dodací lhůty bude odběratel informován dodavatelem.

 

VIII. Odstoupení od smlouvy

V souladu se zákonem má odběratel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

- Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu uvedenou v sekci kontakty) s textem: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:........................". Datum a podpis.

- Zboží doručit na adresu dodavatele spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu. Dodavatel může odběrateli jako reakci na oznámení o odstoupení od smlouvy nabídnout zajištění přepravy.

- Zboží odeslané a doručené zpět na adresu dodavatele, musí být v puvodním obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být nepoškozené. Musí být také priložená kopie dokladu o koupi. Neposílat zboží na dobírku - nebude převzato! Doporučujeme zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má dodavatel právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou odběrateli peníze za zboží zaslány převodem na účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově či složenkou úhradu poskytnout nelze.

V případě nesplnění nekteré z výše uvedených podmínek nebude moci dodavatel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady dodavatele zpět. Dodavatel je oprávněn účtovat odběrateli případné další vzniklé náklady.

 

IX. Reklamace a záruka

Případné reklamace dodavatel vyřídí individuální dohodou s odběratelem a to v souladu s platným právním řádem. Odběratel je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je odběratel povinen neprodleně hlásit dodavateli. Za vady vzniklé u přepravce ručí přepravce. Proto je odběratel povinen prohlédnout nepoškozenost balení a zásilky před odjezdem zástupce přepravce.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Reklamaci dodavatel vyřídí co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží dodavatelem.

 

X. Nevyzvednutá zásilka

V případě, že se zásilka vrátí nevyzvednutá zpět, odběrateli nezaniká povinnost uhradit náklady spojené s dopravou zboží. Poštou mu bude doručena faktura na úhradu poštovného.

Odeslání objednávky zároveň platí jako podpis kupní smlouvy ze strany odběratele. Dle občanského zákona č. 40/1964 Sb. a dle §588 z kupní smlouvy vznikne dodavateli povinnost předmět koupě odběrateli odevzdat a odběrateli povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj dodavateli dohodnutou cenu.

 

XI. Slevy - pravidla

Na slevu nevzniká odběrateli právní nárok v případě, že není takováto sleva nabídnuta přímo u zboží v e-shopu a není rovnou započítána v košíku při odesílání objednávky. Některé slevy nelze kumulovat.